• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Focus » Síla světových contentových kampaní

Síla světových contentových kampaní

7.6.2016 admin Focus
Přečtete za 3 minuty

Jak se zviditelnit a oslovit co nejvíce potenciálních klientů? Světové společnosti a osobnosti bojují o pozornost. Přiučte se od nich.

Každoročně je možné dohledat žebříčky, které hodnotí nejúspěšnější kampaně v oblasti content marketingu. Kritéria jsou různá: originalita, počet návštěvníků, humor nebo všestrannost.  Vybrali jsme pro vás tři nejzajímavější. A to hned ze zcela rozdílných oblastí.

Zábavná věda a technika

Stejně jako se Red-bull stal symbolem odvážného životního stylu, tak se společnost GE dostává do sfér vědy a techniky.

Gereports.com je online magazín, který každý den přináší nové informace a oslovuje široké publikum. Inženýři se sem chodí inspirovat, investoři zjišťovat, jak GE vydělává, akcionáři ujišťovat, že jsou jejich peníze dobře uložené.

 

Online magazín Gereports.com

Online magazín Gereports.com

Všestrannost webu koresponduje s širokým zaměřením společnosti. Díky tomu mohou autoři přinášet příběhy ze světa médií, finančnictví, energetiky a dalších. Slovo příběh je zvolené záměrně. Dle editora webu, Tomase Kellnera, články mají skutečné hrdiny, kteří se snaží řešit skutečné problémy a dosáhnout skutečných výsledků.

GE Reports je zároveň efektivním způsobem spojen se sociálními sítěmi. Využívají stále populárnější Snapchat i čínský WeChat.

Hipmunkovi nikdo neunikne

Hipmunk se řadí mezi hvězdy start-upového nebe. Online server, založený v roce 2010, se soustředí na vyhledávání a třídění letů. V popředí zájmu je spotřebitel. A pro něj zakladatelé společnosti vytvořili i speciální blog. Je tříděn tak, aby mu neunikl žádný dotaz ohledně cestování zadaný do internetového vyhledávače.

„Proč byste měli jíst sushi v nákupních střediscích?“. Takové nadpisy znějí na první pohled banálně. Jedná se ovšem o strategický tah, jak oslovit uživatele sociálních sítí, kteří se tématem cestování zabývají. I tímto způsobem se zvyšuje povědomí o značce samotné.

„Jak zabránit dehydrataci při cestování“ či „Jak si správně zabalit kufřík“. Další sekce je zaměřená na potenciální cestovatele, kteří se právě někam chystají a nemají prozatím tolik zkušeností.

A v neposlední řadě konkrétní tipy na cestování jako: „Kde nejlépe oslavit 4. července“ nebo „6 amerických měst s cenově dostupným gurmánským zážitkem“.

Takto pojatý content marketing může na stránku přivést vlastně kohokoliv. Výjimečná je i frekvence příspěvků. Průměrně zde přibudou 2 články denně, někdy i více.

 

Hipmunk maskot, zdroj: Grumomedia.com

Hipmunk maskot, zdroj: Grumomedia.com

 

A jako třešnička na dortu? Neodolatelné zvířátko s roztomilými leteckými brejličkami jako maskot.

Sanders jako contentový král

Nakonec pojďme zabrouzdat do politických vod. Prezidentská kampaň zasáhla Spojené státy a jednotliví kandidáti se kromě jiného trumfují i ve své vlastní propagaci.

Ve sféře content marketingu však stojí za zmínku především demokratický kandidát Bernie Sanders. Jeho prezentace proběhla v takovém rozsahu, kterým se nemůže pyšnit žádný současný ani minulý kandidát. Vždyť právě tento 74letý senátor zaznamenal největší nárůst sledujících od doby, kdy oznámil účast v bojích o Bílý dům.

„Lidé nepotřebují vědět, co si právě kupuji v obchodě, nebo jak se jmenuje můj pes, ale potřebují znát důvody, proč jsou miliardáři stále bohatší a chudí lidé stále chudší,“ říká Bernie o své aktivitě.

Unikátní byl jeho přístup. Bernie Sanders se zcela vyhnul zbytečným informacím a lidem rovnou naservíroval to nejdůležitější. Podařilo se mu především definovat svoje cílové publikum a na něj zcela zaměřit své jasné vize. Jeho neprůstřelný postoj byl podpořen vizáží staršího neoblomného muže, který neplýtvá úsměvy.

A byl zkrátka všude: YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat a samozřejmě na vlastním webu. Ten se stal středobodem jeho komunikace. Při vstupu vás vítá rámeček, kam můžete vyjádřit své problémy a názory. Sekce„Issues“ jednoduše shrnuje hlavní cíle kampaně. Vše je navíc doplněno o video, které animovaným způsobem přibližuje nejpalčivější společenská témata.

Předvolební kampaň Sanderse, zdroj: Instagram.com, instagram.com, @berniesanders

Předvolební kampaň Sanderse, zdroj: Instagram.com, @berniesanders

Pochopil, že content marketing se může stát způsobem, jak zvýšit povědomí o vlastní značce. Jeho posty na Facebooku či Instagramu nebyly zbytečné dlouhé. Ovšem vždy si dával záležet, aby čtenáře odkázaly na jeho webovou stránku.

A jaká kampaň inspiruje vás? Podělte se v komentáři.

Content Marketing Obsah

Předchozí článek

Tisková zpráva je mrtvá a několik dalších trendů v PR pro rok 2016

Následující článek

Obsahový marketing pod lupou

admin

Sdílejte:

Obsahový marketing pod lupou

9.6.2016 0

Přidaná hodnota pro zákazníky...

17.8.2016 0

Vliv osobnosti nejen v...

22.7.2016 0

Posuňte svůj obsah a...

13.6.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us