• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Focus » Přidaná hodnota pro zákazníky a reputace firmy

Přidaná hodnota pro zákazníky a reputace firmy

17.8.2016 admin Focus
Přečtete za 1 minutu

V současné době význam zákaznických benefitů celkově klesá, vždy ale záleží na konkrétním produktu i na odvětví, ve kterém vaše firma působí. Možná byste tuto oblast neměli podceňovat.

Podle výsledků světového průzkumu společnosti FleishmanHillard z roku 2015, má přidaná hodnota a benefity pro zákazníky asi 55% vliv na pověst celé firmy. A takovému číslu byste jako majitelé nebo marketingoví specialisté měli věnovat dostatečnou pozornost.

V nedávné době prošla komunikace značek se zákazníky výraznou změnou. S globalizací společnosti přišla i globalizace kultury a produktů. Vše musí odpovídat univerzálním standardům, být důmyslné, přístupné rychlým změnám a rychle dohledatelné. Velký vliv na všechny oblasti života začaly mít digitální a sociální média a globální ekonomika se stala nepředvídatelnou.

Firmy, které se dokážou rychle přizpůsobit, mohou ale právě z těchto nových skutečností těžit. Vytvářejí strategie, které na základě reálných dat a analýz s přípravou na budoucnost marketingu pomáhají. Z průzkumů zjišťují, jak inovovat přesně podle přání klientů. Nabízejí jim tedy různé věrnostní programy, pořádají VIP akce, prezentují produkty neobvyklými způsoby nebo dávají najevo, že zvládnou vyřešit i možnou krizi. Zákazníci se pak rádi sami od sebe zapojují do marketingu firmy, třeba prostřednictvím různých soutěží či anket.

Ať už se pohybujete v oblasti módy, zábavy, turismu nebo třeba bankovnictví, nejen kvalitní produkty, ale také jejich správná a vhodně cílená komunikace vám mohou pomoci k tomu, abyste se jednou zařadili mezi lokální či dokonce světovou špičku.

Z průzkumu vyplývá, že spotřebitele rok od roku více zajímá péče o zákazníky a kvalita produktů.

A jak to funguje v praxi?

Banka, případně finanční poradenská společnost se rozhodne udělat průzkum, jak její zákazníci řeší rodinné finance. Z výsledků vyplyne, že nejčastěji hospodaří společně, a tak zavede společný partnerský účet bez poplatků. Klientům tyto podmínky maximálně vyhovují, rychle jich přibývá a spokojenost je na obou stranách.

Módní řetězec si zase může hýčkat své klienty pořádáním VIP eventů spojených se speciálními slevami a zábavou například v podobě focení nově zakoupených outfitů u fotostěny.

Benefity FleishmanHillard Love brand Průzkum

Předchozí článek

Vliv CSR na reputaci firem

Následující článek

Proč je důležité mít odpovědný management?

admin

Sdílejte:

Jak si stojí PR...

17.5.2016 0

TOP čeští blogeři

8.7.2016 0

Vliv CSR na reputaci...

12.8.2016 0

Proč je důležité mít...

18.8.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2025. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us