• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Love brand

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 admin Media

Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 admin Media

Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl…

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 admin Advocacy

Obraz trhu práce se s posledními léty mění. Absolventi, zvláště technických škol, se aktivně nepodílejí na hledání práce. Jsou totiž často vyhledáváni firmami. S nastupující generací mileniálů pomalu ale jistě ustupuje od zažitých tradic. Přichází revoluce práce, připravte se. V současné době se tuzemsko pohybuje na úrovni ideální nezaměstnanosti (cca 5%). Co se někde zdá ideální, může…

Proč je důležité mít odpovědný management?

18.8.2016 admin Focus

„Nelze budovat reputaci na základě toho, co jednou hodláme dělat“ … Píše se první polovina 20. století a symbol automobilového průmyslu Henry Ford buduje společnost na neotřesitelných základech svého současného ideového a produktového portfolia. Odkaz světu je jasný – buďte věrohodní, spolehliví, důvěryhodní a mějte vědomí odpovědnosti. Až dnes se Foglarovská hesla stávají minimálním standardem…

Přidaná hodnota pro zákazníky a reputace firmy

17.8.2016 admin Focus

V současné době význam zákaznických benefitů celkově klesá, vždy ale záleží na konkrétním produktu i na odvětví, ve kterém vaše firma působí. Možná byste tuto oblast neměli podceňovat. Podle výsledků světového průzkumu společnosti FleishmanHillard z roku 2015, má přidaná hodnota a benefity pro zákazníky asi 55% vliv na pověst celé firmy. A takovému číslu byste jako majitelé…

Vliv CSR na reputaci firem

12.8.2016 admin Focus

Máte představu, jak firemní reputaci ovlivňují investice do společenské odpovědnosti? Přečtěte si, proč bez CSR není možné vybudovat seriózní image firmy ani udržet zákazníky spokojené. Opuštění „profit only“ přístupu je trendem firemní komunikace. Koncept společenské odpovědnosti ale nový není. Aktivity tohoto typu se začaly objevovat již v 90. letech. Ačkoli je stát přímo nevyžaduje, na důležitosti…

Co když vám zákazníci nevěří?

11.8.2016 admin Focus

Máte špičkového člověka na pozici tiskového mluvčí. Váš CEO píše pravidelně blog. Vydáváte tiskové zprávy, pořádáte konference a novináře máte v malíčku. Facebook běží na plné obrátky a do zákazníků jste narvali tolik impresí, že už o vás ví i vaše babička. Ale pořád to nějak není ono. Zákazníci si nemyslí, že zrovna váš produkt je…

Employer branding je v ČR v plenkách, bude však muset rychle vyrůst!

11.8.2016 admin Advocacy

Obor, který se ještě nedá studovat a lidé spíš „vaří“ z vody, případně vlastních zkušeností. V Americe vzniklo několik publikací popisující přístupy k těmto dvěma anglickým slovům. Česko však stále objevuje svůj případný potenciál na tomto poli. Employer branding je proces, kdy se firma nebo organizace snaží propagovat jako „vysněný“ zaměstnavatel. Často se v anglicky mluvících zemích používá také…

Proč značky prahnou po lásce zákazníků?

1.4.2016 admin Media

Milovat, na každý pád magické slovo. Lze ho ale vztáhnout na svazek zákazník – značka? Liší se nějak od „obyčejného“ mít rád? Průzkum potvrzuje, že láska spotřebitelů může brandu přinést spoustu benefitů, včetně těch finančních. Lidé se mohou do značky zamilovat z nespočtu důvodů. Například: Pro to, co značka představuje, za čím si stojí. Protože poskytuje spotřebiteli…

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2025. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us