• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Červnové změny v českých médiích

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 admin Media
Přečtete za 1 minutu

Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.

Každých šest měsíců bude pod křídly vydavatelství Burda vycházet nový časopis Loving. Těžit bude z mixu rozhovorů, vztahových poraden, psychologie a zdraví. Šéfredaktorkou je Stanislava Lindenthalová Pecková, která novou povinnost přibírá ke stávající funkci šéfky publicistiky v Marie Claire. Časopis cílí na mladé lidi mezi dvaceti a čtyřiceti, kterým je sympatický koncept slow living.

První a možná poslední vydání časopisu Prima Zoom vyšlo 22. června díky spolupráci Primy a Lidových novin. Pokrývá podobná témata jako stejnojmenná televizní stanice, tedy vědu, techniku a přírodu. Pilotní číslo vyšlo v nákladu 50 000 výtisků a právě jeho prodejnost rozhodne o jeho další budoucnosti.

Fanoušci kopané mají další důvod k radosti. V nákladu 1500 výtisků vychází nový čtvrtletník Football Club, složený z příspěvků sportovních novinářů z ČR i zahraničí. Časopis pod vedením Karla Häringa vdává spolek Klub přátel Josefa Masopusta prostřednictvím KPJM Agency.

Škatulata hejbejte se

Novou marketingovou ředitelkou skupiny Mafra se po odchodu Jakuba Strýčka stala Miroslava Plánková. Ta do Mafry přichází z Unileveru, kde pracovala jako shopper a customer marketing manager.

Na nově zřízenou pozici výkonného ředitele ve vydavatelství Mladá Fronta nastupuje Jan Mašek, který dříve nasbíral zkušenosti s řízením firem a obchodem v různých firmách na Slovensku a v Rumunsku. Potřebu nového člověka v nejvyšším vedení společnost argumentuje rozšířením portfolia a velkým počtem nadcházejících projektů.

Petr Zettner vystřídá na pozici šéfredaktora rádia Junior Šárku Fenykovou, která stanici vedla necelý půl rok. Zettner pracuje v rámci Českého rozhlasu již 14 let, dříve zastával různé funkce v Rádiu Impuls či v České televizi.

Perlička na konec

Tři roky trvající spor mezi tehdejším reportérem Jiřím Fröhlichem a televizí Prima je u konce. Podle soudu byl jeho vyhazov neoprávněný. Fröhlich tehdy zaskočil za moderátora Diváckých zpráv, který nebyl ve studiu, a tím popudil šéfku vysílání Jitku Obzinovou. Rozsudek je nepravomocný.  V současnosti pracuje Fröhlich jako mluvčí České obchodní inspekce.

 

 

 

Burda Časopis Česká Televize Český Rozhlas Content Czech News Center FleishmanHillard Komunikace Love brand Mafra Marketing Media MF Dnes Novináři Obsah PR Public relations Trendy

Předchozí článek

Květnové změny v českých médiích

admin

Sdílejte:

Říjnové změny v českých...

7.11.2016 0

Čeští blogeři mají úspěch

4.7.2016 0

I špatné zprávy je...

26.8.2016 0

Live stream – dobrý...

9.9.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2022. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us