• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Květnové změny v českých médiích

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 admin Media
Přečtete za 2 minuty

Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl vybudovat z Baví mě žít silnou lifestylovou značku.

Mladá Fronta startuje nový unisex magazín Esence, který vychází z původní čínské verze. Časopis pod vedením Jana Müllera v nákladu 25 000 výtisků je k dispozici jako příloha týdeníku Euro.

Na děti od dvou let bude cílit nový časopis Puntík, povede jej autorka dětských knih Eva Bavorová. Titul z portfolia Mladé Fronty tak cílí na zatím nepokrytou skupinu, většina časopisů pro děti je totiž určena předškolákům.

Překvápko měsíce 

Fanoušci golfu už na stáncích nenajdou magazín For Golf, přejmenoval se totiž na Premium Golf. Nová je i grafická a obsahová podoba, která si dává za cíl časopis přiblížit náročnějšímu publiku. Mírným redesignem mimo jiné prošla i Ona Dnes, příloha MF Dnes zaměřená na ženy.

Tvůrčí skupina, jež stojí za internetovým pořadem Slow TV, nově spouští i experimentální Slow Radio, kde si můžete poslechnout přenos z jedné jihočeské lokality, vyhlášené výskytem ptactva a lesní zvěře.

Týdeník Echo už nově nevychází v pátek, ale ve čtvrtek a s vyšší cenou. Čtenáři nově zaplatí 49 korun místo stávajících 42 Kč. Zdražení časopis argumentuje použitím kvalitního papíru oproti konkurenci.

Poslední květnový den končí jedna éra České rozhlasu. Od června totiž v Česku startuje řádné digitální rozhlasové vysílání. Do listopadu by se mělo pokrytí rozšířit natolik, že si digitální rozhlas bude moct poslechnout 40 % Čechů.

Škatulata v pohybu

Společnost Seznam má nového obchodního ředitele. Stal se jím Martin Švarc, jenž doposud ve firmě pracoval v oddělení obchodního rozvoje. Nahradil po osmi letech ve funkci Martina Heisiga, který se rozhodl z firmy Iva Lukačoviče odejít.

U Seznamu ještě chvíli zůstaneme. Investigativní reportér Karel Hrubeš se po roční pauze, kde byl členem týmu videozpráv české internetové jedničky, vrací zpět pod křídla vydavatelství Mafra, a to konkrétně do redakce MF Dnes, kde už předtím dva roky pracoval.

Filip Černý odešel z pozice šéfredaktora online zpravodajství České televize. Po více než dvou dekádách ve veřejnoprávní televizi plánuje krátkou profesní pauzu a poté obnovení kariéry v online zpravodajství. Pozici po jeho odchodu převzal dosavadní šéfeditor webu ČT24 Karel Tinl.

 

Aplikace Časopis Česká Televize Český Rozhlas Cílová skupina Cross promotion čt24 Digital Facebook FleishmanHillard Golf Inovace Komunikace Kreativita Love brand Magazín Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah Portfolio PR Průzkum Public relations Redesign SEO Seznam Zprávy Slow TV Social listening Sociální sítě Trendy Vydavatelství

Předchozí článek

Dubnové pohyby českých médií

Následující článek

Červnové změny v českých médiích

admin

Sdílejte:

I špatné zprávy je...

26.8.2016 0

Pravdivý svět médií; tvoří...

17.5.2016 0

Červnové změny v českých...

10.7.2017 0

Víte, jak spolupracovat s...

20.4.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us