• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Obsah

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 admin Media

Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 admin Media

Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl…

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 admin Media

Český rozhlas spustil zpravodajský server iRozhlas.cz. Portál vede Radek Kedroň spolu s Jiřím Špačkem, kteří předtím zakládali web Lidových novin. Spolu s nimi přišli z Mafry taky Ondřej Grolis, Hana Mazancová, nebo Martin Samek. Stránky nenesou žádnou reklamu a obsah se na mobilech načítá postupně, aby byl co nejméně náročný pro data.

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 admin Media

Jak jsme psali už v únoru, redakce Seznamu přišla o Romana Pistoriuse (iDnes) a Jana Ciznera (E15). Dvojici zkušených redaktorů ale nahradila dalšími dvěma známými jmény – Hanušem Hanzlíkem (z TV Nova) a Monikou Binarovou, bývalou šéfredaktorkou magazínů OnaDNES. Binarová bude mít na starosti vedení serveru Proženy.cz, který bý v dubnu měl projít redesignem.

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 admin Media

Koncem února došlo k poměrně nečekané proměně vlastnické struktury v impériu Jaromíra Soukupa. Čínská firma CEFC, reprezentovaná ve správní radě vydavatelství Empresa Media a mediálce Médea Jaroslavem Tvrdíkem, se rozhodla odprodat svůj minoritní podíl zpátky Soukupovi. Důvody rozhodnutí obě strany tají, CEFC využila klauzule, podle které mohla zakoupené akcie vrátit do března 2017. Redakci Seznam Zpráv opustily…

AMP: Když na rychlosti záleží

19.9.2016 admin Digital

Když se vaše stránka na mobilním zařízení nenačte za tři sekundy, polovina návštěvníků to jednoduše vzdá a jde jinam. To tvrdí čerstvá studie společnosti Google. Pokud se polovině návštěvníků nezobrazí reklama, přichází o příjem nejen vydavatel, ale i provozovatel reklamního systému, například právě Google. Co se s tím dá dělat? Kromě návrhů na optimalizaci vlastních webových…

Najdi rozdíl! Content marketing versus tradiční PR

14.6.2016 admin Focus

Víte, jak se obsahový marketing liší od klasického PR? Pomůžeme vám zorientovat se a poradíme, kdy a jak content marketing efektivně využívat. Stejný cíl, několik cest Obě oblasti mají společný cíl. Tradiční PR i content marketing se snaží přitáhnout návštěvy či nákupy, zvýšit zájem o produkty nebo značku samotnou. Budovat její dobrou pověst v očích zákazníků….

Čím žije světový content marketing?

14.6.2016 admin Focus

Mějte přehled o novinkách a trendech v tomto odvětví. Buďte IN i při tvorbě content kampaní, vyplatí se vám to. Krátce, názorně a zajímavě Méně někdy znamená více a v případě moderního content marketingu to platí dvojnásob. Mezi nejčtenější články a příspěvky patří v současnosti ty, které mají maximálně 300 znaků. Důležité jsou i nadále…

Posuňte svůj obsah a texty na vyšší level!

13.6.2016 admin Focus

Poutavý nadpis a čtivý, hodnotný obsah. I tak se dá shrnout kouzlo obsahového marketingu. Chcete patřit mezi skutečné hvězdy v tvorbě obsahu? Těchto 10 bodů byste měli mít v malíku. Chybí podle vás mezi základními radami pro psaní poutavých textů něco zásadního? Sdílejte v komentářích svůj názor. Budeme rádi také za vaše tipy a zkušenosti.

Obsahový marketing pod lupou

9.6.2016 admin Focus

Obsahový marketing, nebo též content marketing, je tak trochu staronový způsob komunikace. Velké firmy vydávaly své vlastní časopisy a interní periodika už od konce 19. století. Skutečný boom ale obsahový marketing zažívá v dnešní době rychlých informací. Princip zůstává stále stejný. Jde o to, podělit se se stávajícími a potenciálními zákazníky (případně ještě širší cílovou skupinou)…

Síla světových contentových kampaní

7.6.2016 admin Focus

Jak se zviditelnit a oslovit co nejvíce potenciálních klientů? Světové společnosti a osobnosti bojují o pozornost. Přiučte se od nich. Každoročně je možné dohledat žebříčky, které hodnotí nejúspěšnější kampaně v oblasti content marketingu. Kritéria jsou různá: originalita, počet návštěvníků, humor nebo všestrannost.  Vybrali jsme pro vás tři nejzajímavější. A to hned ze zcela rozdílných oblastí. Zábavná…

Píárista pohádkář

20.5.2016 admin Media

Jak využít story telling při tvorbě obsahu a dennodenní práci v PR agentuře? Ztotožníte se s následujícími 10 radami? Dobrý příběh vás chytí za srdce. Máte husí kůži, mrazí vás, nebo naopak neudržíte koutky a smějete se. Vtáhne vás do jiného světa a nechá prožít neopakovatelný zážitek. A samozřejmě, dobrý příběh prodává. Toho se v PR oboru často využívá….

Co chtějí spotřebitelé od značek slyšet?

7.4.2016 admin Media

Čemu spotřebitel věří, co se mu líbí a co od obsahu, který mu firmy předkládají, vlastně očekává? Odpovědi přináší náš průzkum. Výsledky jsou mnohdy překvapivé. Za poslední dobu bylo vynaloženo víc než dost energie na to, aby firmy zjistily, co se spotřebitelům na sociálních sítích líbí, čemu věří, zda čtou sponzorovaný obsah nebo ne… Ale…

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2025. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us