• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Píárista pohádkář

Píárista pohádkář

20.5.2016 admin Media
Přečtete za 2 minuty

Jak využít story telling při tvorbě obsahu a dennodenní práci v PR agentuře? Ztotožníte se s následujícími 10 radami?

Dobrý příběh vás chytí za srdce. Máte husí kůži, mrazí vás, nebo naopak neudržíte koutky a smějete se. Vtáhne vás do jiného světa a nechá prožít neopakovatelný zážitek. A samozřejmě, dobrý příběh prodává.

Toho se v PR oboru často využívá. Ne vždy se ale podaří vytvořit poutavý příběh, který by přivedl klíčové sdělení klienta k životu.

  1. V jednoduchosti je krása

Nad prázdnou stránkou dokumentu rovnou zapomeňte na komplikovaná, krkolomná souvětí. Telenovely už nejsou v módě. Neunavujte čtenáře nekonečnými zápletkami.

  1. Srozumitelně

Ujistěte se, že vašim výrazům porozumí opravdu každý. Čeština je překrásný jazyk a není nutné používat jen omezenou slovní zásobu a primitivní výrazy. Texty ale zbytečně nekomplikujte. Snažte se propojit čistotu s hloubkou textu.

  1. Čím jste jiní?

Mezi konkurencí a přívalem informací vaši cílovou skupinu bude zajímat, čím vynikáte? Nezapomeňte zdůraznit všechny přednosti.

  1. Proč by je to mělo zajímat?

Jakkoli krásný text a příběh máte, zdůrazněte, proč ho vlastně sdělujete. Ujistěte se, že si po přečtení nebo zhlédnutí vašeho obsahu čtenář jen tak neřekne: „Super, hezký, a co já s tím?“

  1. Nevyzraďte hned všechno

Lidé milují překvapení a tajnůstkaření. I váš příběh může mít 13. komnatu. Něco, co čtenáře motivuje dočíst až dokonce. Úplně všechno nemusíte prozradit v prvních větách.

Storytelling_text

  1. Obrázek vydá za tisíc slov

Fotoseriál, video, infografika, komiks, cokoli vás napadne a co udělá obsah poutavější. Zkontrolujte jen, aby vizuály a text byly ve vzájemné harmonii a souladu. Když zvolíte poutavý obrázek, který ale minimálně souvisí s textem, zbytečně tím shazujete svou zprávu.

  1. Nejste středem vesmíru

Stejně jako v reálném vztahu, nejde mluvit jen o sobě. Co jste dokázali, jak jste báječní, co plánujete. Snažte se svůj příběh co nejvíce přiblížit i svému publiku. Dát jim pocit, že jsou nebo že mohou být součástí toho, co prezentujete.

  1. Naučte se naslouchat a přizpůsobit se

Měli jste komunikační plán pečlivě připravený, ale změnily se okolnosti? Reagujte na aktuální události a podněty z okolí.

  1. Mohou příběh převyprávět?

Myšlenka, kterou pošlete do světa, by měla být poutavá a snadno předatelná. Není nic lepšího, než když se váš příběh mezi lidmi začne šířit dál.

  1. Nechte je mluvit

Ne všechno musíte vymýšlet sami. Život sám píše příběhy. Mějte oči i uši otevřené a naslouchejte zákazníkům, čtenářům, posluchačům… Často vám to, co chtějí slyšet, řeknou vlastně sami.

Media Obsah PR Public relations Story telling

Předchozí článek

Pravdivý svět médií; tvoří názory, postoje i prezidenty

Následující článek

Mimo záznam aneb bez peněz za novinářem nelez

admin

Sdílejte:

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

8 tipů jak připravit...

2.8.2016 0

Píárista profesionál

22.6.2016 0

Čeští blogeři mají úspěch

4.7.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us