• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Dubnové pohyby českých médií

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 admin Media
Přečtete za 1 minutu

Český rozhlas spustil zpravodajský server iRozhlas.cz. Portál vede Radek Kedroň spolu s Jiřím Špačkem, kteří předtím zakládali web Lidových novin. Spolu s nimi přišli z Mafry taky Ondřej Grolis, Hana Mazancová, nebo Martin Samek. Stránky nenesou žádnou reklamu a obsah se na mobilech načítá postupně, aby byl co nejméně náročný pro data.

Regionální Deník má novou celostátní přílohu Deník ženy s měsíční periodicitou. Určen je pro ženy od 35 let. Časopis povede Bohumila Čiháková, která dříve působila v MF DNES.

Vydavatelství Economia koupila web a dvouměsíčník titulu Studenta, zaměřeného na vysokoškoláky. Chce tak nabídnout větší prostor pro inzerenty s HR nabídkami.

Lifestylový online měsíčník Soffa bude mít i svou tištěnou podobu. Vydavatelství Mladá fronta ho bude vydávat jednou měsíčně v šesti tisícovém nákladu. Každé číslo lifestylového časopisu bude tématicky zaměřeno – jako první přijde na řadu podtitul Generace.

Škatulata v pohybu

V tomto případě spíše škatule bez pohybu – tak by se dalo nazvat znovuzvolení generálního ředitele České televize Petra Dvořáka. Funkční období se mu tak prodlouží až do roku 2023.

Českou televizi naopak opustí šéfredaktor online zpravodajství Filip Černý, kterého na pozici nahradí Karel Tinl z Economie.

Vltava Labe Media přeskupuje řídící strukturu svých titulů do jednotlivých divizí – Deník povede Petr Marek, ředitelem redakce Deníku zůstává Roman Gallo, divizi časopisů převezme Jitka Afsahi po Mirce Zlatníkové.

Redakci Seznam zpráv doplnil Hanuš Hanzlík (z TV NOVA), Zuzana Kubátová a Monika Binarová (obě z MF DNES).

Šéfkou Rádia Zet bude Vladimíra Nejedlá, která přišla z vydavatelství Mediaforce.

Šéfredaktorkou Zdravotnictví a medicíny je Andrea Skálová.

Překvápko měsíce

Měsíčník o úspěchu MontyRich nebyl tak úspěšný, aby dlouhodobě dokázal udržet svoji periodicitu. Jeho majitel Milan Charvát se ho proto rozhodl vydávat jednou za dva měsíce. Velká část obsahu se proto vrátí zpátky do onlinové podoby tohoto lifestylového titulu, kde budou (světe div se) nově publikována taky placená videa.

Časopis česká média Česká Televize Český Rozhlas Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Komunikace Kreativita Krizová komunikace Management Marketing Media Měsíčník MF Dnes Mimo záznam Monitoring Náklad Novináři Obsah Průzkum Public relations rádio Zet Redakce Redaktor Šéfredaktor SEO Sociální sítě Televize Tisková zpráva Twitter

Předchozí článek

Březnové pohyby českých médií

Následující článek

Květnové změny v českých médiích

admin

Sdílejte:

Čeští blogeři mají úspěch

4.7.2016 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

Únorové změny v českých...

11.4.2017 0

Prosincové změny v českých...

16.1.2017 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us