• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Influencer

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 admin Media

Český rozhlas spustil zpravodajský server iRozhlas.cz. Portál vede Radek Kedroň spolu s Jiřím Špačkem, kteří předtím zakládali web Lidových novin. Spolu s nimi přišli z Mafry taky Ondřej Grolis, Hana Mazancová, nebo Martin Samek. Stránky nenesou žádnou reklamu a obsah se na mobilech načítá postupně, aby byl co nejméně náročný pro data.

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 admin Media

Jak jsme psali už v únoru, redakce Seznamu přišla o Romana Pistoriuse (iDnes) a Jana Ciznera (E15). Dvojici zkušených redaktorů ale nahradila dalšími dvěma známými jmény – Hanušem Hanzlíkem (z TV Nova) a Monikou Binarovou, bývalou šéfredaktorkou magazínů OnaDNES. Binarová bude mít na starosti vedení serveru Proženy.cz, který bý v dubnu měl projít redesignem.

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 admin Media

Koncem února došlo k poměrně nečekané proměně vlastnické struktury v impériu Jaromíra Soukupa. Čínská firma CEFC, reprezentovaná ve správní radě vydavatelství Empresa Media a mediálce Médea Jaroslavem Tvrdíkem, se rozhodla odprodat svůj minoritní podíl zpátky Soukupovi. Důvody rozhodnutí obě strany tají, CEFC využila klauzule, podle které mohla zakoupené akcie vrátit do března 2017. Redakci Seznam Zpráv opustily…

Dobrá image na Instagramu = lepší kariéra

27.10.2016 admin Digital

Přemýšleli jste, jak působí váš Instaprofil na ostatní? Jestli máte účet otevřený, může se na vás podívat vlastně kdokoli, což třeba zahrnuje i… potenciálního zaměstnavatele. Myslíte, že je to blbost? Influenceři z USA na to mají jiný názor. Zaměstnavatelé sledují vaše Stories Světově známé influencerky Amra a Elma Beganovich, zakladatelky blogů Club Fashionista a Amra…

7 zásad, jak oslovit generaci Z

8.9.2016 admin Digital

Generace Z pomalu dospívá a stává se velice početnou perspektivní cílovou skupinou. Je na čase uvědomit si, čím se liší od generace Y a naučit se s nimi správně pracovat. Ještě do nedávna se v souvislosti s mladou cílovou skupinou kolem 18 – 34 let mluvilo zejména o generaci Y neboli o mileniálech. Jenže život jde dál a do…

Jak udržet funkční spolupráci s brand ambasadory

13.7.2016 admin Focus

Říká se jim různě – brand ambasadoři, influenceři, opinion leadeři… Jsou to silné osobnosti s jistým vlivem na své fanoušky, kteří se rozhodli spojit své jméno s určitou značkou či klientem. Jenže získat a udržet jednu tvář je těžké. Při navazování spolupráce s novým ambasadorem jde často o osobní chemii. Obě strany by si měly padnout do oka,…

TOP čeští blogeři

8.7.2016 admin Focus

Kult osobnosti se v médiích, a to hlavně v těch nových, stává jedním z nejdůležitějších parametrů. V zahraničí je mnoho influencerů, blogerů či vlogerů považováno za celebrity. A jejich vliv pomalu stoupá i u nás. Seznamte se s TOP českými blogery! Je vůbec možné vybrat ty nej, když se pohybují v tolika různých oblastech? Zkusili jsme se tedy zaměřit na několik…

Čeští blogeři mají úspěch

4.7.2016 admin Media

Blogeři mohou být přínosem marketingových kampaní. V současnosti s nimi počítá stále více firem. V zahraničí se tato forma spolupráce stala velmi populární. Jak je tomu u nás? I Česko má své vlastní influencery. Jsou jimi lidé, kteří se proslavili svými blogy, videi či zajímavými statusy na sociálních sítích. Orientují se většinou na určitý obor a cílovou skupinu. Jejich…

Zapojte do svých kampaní blogery

14.6.2016 admin Media

Není to tak dlouho, co se na české marketingové scéně objevil pojem „influencer“. Přesvědčte se, že tomuto pojmu rozumíte správně a inspirujte se, jakým způsobem je vhodně zapojit do svých marketingových kampaní. Pojem influencer se do světového povědomí zařadil již v polovině minulého století. V té době se samozřejmě neprezentovali na sociálních sítích a svých blozích,…

Víte, jak spolupracovat s blogery a vlogery?

20.4.2016 admin Media

Spolupráce s blogery či vlogery je v rámci PR a marketingových aktivit v dnešní době „in“. Máte přehled o tom, jak tato spolupráce funguje, koho z influencerů si vybrat a co mu na oplátku nabídnout? Užší zaměření, větší vliv Spolu se stagnací tradičních médií a vzestupem sociálních sítí se firmám stále více osvědčuje spolupracovat při propagaci raději s…

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us