• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » PR

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 admin Media

Vydavatelství Czech News Center, které vydává například Blesk či Reflex, přidalo do svého portfolia český rodinný web Mimibazar.cz. CNC nákup pomůže k většímu provázaní jeho titulů a ke zvýšení neinzertních tržeb.

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 admin Media

Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl…

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 admin Media

Krizové situace a špatné zprávy nevyhledává nikdo. Když se ale objeví, neutečete. Vezměte je jako výzvu, postavte se jim. Nejlépe se na ně připravte předem. Krizový manažer radí, jak se k negativním informacím postavit, komunikovat je a ustát na veřejnosti. O co vlastně bojujeme? Ať už jde o jakoukoli zprávu, z komunikačního hlediska jde vždy o jediné…

Píárista profesionál

22.6.2016 admin Media

Často se mluví o tom, kam se PR obor posunuje a jak je nutné se přizpůsobit. Rádi bychom ale poukázali na to, že jsou i vlastnosti, které by si každý píárista měl naopak za každou cenu udržet. Toho se přidrž EMPATIE Pracujeme s lidmi. Každý den si musíme udělat obrázek o tom, jak na nás lidé…

Najdi rozdíl! Content marketing versus tradiční PR

14.6.2016 admin Focus

Víte, jak se obsahový marketing liší od klasického PR? Pomůžeme vám zorientovat se a poradíme, kdy a jak content marketing efektivně využívat. Stejný cíl, několik cest Obě oblasti mají společný cíl. Tradiční PR i content marketing se snaží přitáhnout návštěvy či nákupy, zvýšit zájem o produkty nebo značku samotnou. Budovat její dobrou pověst v očích zákazníků….

Píárista pohádkář

20.5.2016 admin Media

Jak využít story telling při tvorbě obsahu a dennodenní práci v PR agentuře? Ztotožníte se s následujícími 10 radami? Dobrý příběh vás chytí za srdce. Máte husí kůži, mrazí vás, nebo naopak neudržíte koutky a smějete se. Vtáhne vás do jiného světa a nechá prožít neopakovatelný zážitek. A samozřejmě, dobrý příběh prodává. Toho se v PR oboru často využívá….

Tisková zpráva je mrtvá a několik dalších trendů v PR pro rok 2016

19.5.2016 admin Focus

Změny a jejich směr v drtivé většině oborů určuje anglicky mluvící část světa a PR v tomto ohledu není výjimkou. Zde je několik silných trendů, které lze v public relations vypozorovat. Právě sledování zahraničních novinek a sílících trendů může poskytnut řadě firem výhodu do budoucna. Můžeme totiž s téměř absolutní jistotou říci, že aktuální proudy například amerického PR se…

Trendy v oboru PR z pohledu Francie

17.5.2016 admin Focus

S odlišnou mentalitou jednotlivých národů souvisí i různý přístup k oboru PR a ke komunikačním a marketingovým nástrojům. Díky nim je na daných trzích možné uspět. V rámci Evropy patří k oblastem se specifickým PR prostředím například Francie a další frankofonní státy. Přestože například lidé v USA, a to i z oboru, považují tyto země jen za součást evropského regionu,…

Inovace ve světě Public Relations

17.5.2016 admin Focus

S trendem šíření informací 365/7/24 a s rozmanitostí mediálních platforem, které jsou dostupné i široké veřejnosti, nestačí novinářům a PR specialistům už jen ostražitost. Musí být při své práci především aktivní a progresivní. Inovace se rozmáhají v každém odvětví. Progresivní PR agentury se modernizují. Osvojují si nové dovednosti v datech, výzkumu, placených médiích a současně investují do vytváření kreativních…

Jak si stojí PR agentury u nás a ve světě? Připravili jsme žebříček!

17.5.2016 admin Focus

Protože nás zajímalo, jak si na českém PR trhu stojí komunikační agentury, vytvořili jsme si vlastní žebříček. První tři místa si rozdělili AMI Communications, Bison & Rose a Ogilvy. Ve světě je tomu ale trochu jinak. Přinášíme vám úplně čerstvá mezinárodní data! Žebříček vychází z účetních závěrek, které jednotlivé firmy vkládají do obchodního rejstříku a jsou…

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2025. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us