• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Píárista profesionál

Píárista profesionál

22.6.2016 admin Media
Přečtete za 2 minuty

Často se mluví o tom, kam se PR obor posunuje a jak je nutné se přizpůsobit. Rádi bychom ale poukázali na to, že jsou i vlastnosti, které by si každý píárista měl naopak za každou cenu udržet.

Toho se přidrž

EMPATIE

Pracujeme s lidmi. Každý den si musíme udělat obrázek o tom, jak na nás lidé zareagují, co si asi myslí, co cítí, co by si přáli. Tyto úsudky nám pomáhají adekvátně reagovat, někdy i předvídat, přijít se správnou odpovědí ve vhodnou chvíli.

Říká se tomu empatie. Někdo se do druhých lidí umí vcítit přirozeně, jiný se to učí celý život. Aby však naše práce byla profesionální, empatie z ní zmizet jen tak nesmí.

ZVĚDAVOST

Přílišná zvědavost někomu může být osudná, v našem oboru je to ale vlastnost, která nás udržuje ve hře. Ze zvědavosti narušit status quo, stále toužit po dalších informacích a učit se novým věcem, ptát se „co kdyby“ a „proč“!

Zvědavost a správně položené otázky mohou pomoci při zvládnutí krizové komunikace a zároveň vám pomohou udržet proces kreativity.

KURÁŽ

Je běžné, že pomáháme našim klientům vystupovat s odvahou a nebát se ani nových věcí. Abychom ale k tomuto mohli někoho dovést, sami bychom měli udržovat zdravé sebevědomí a odvahu zkoušet nové věci. Všimněte si, že za nejznámějšími a nejúspěšnějšími PR kampaněmi stojí odvahy i risku poměrně dost.

 

50413706 - line art flat concept of big idea. illustration of a strategy for the development and promotion of the project in marketing and advertising. promotion of the brand, product or idea, information wave.

Na tom zapracuj

KREATIVITA

Snažte se, aby ve vaší firmě nebyl pouze jeden nebo dva lidé s dobrými nápady a otevřenou myslí. Kreativitu můžete posilovat a trénovat, každý sám za sebe.

Pište povídky nebo krátké příběhy, zkuste napsat báseň. Malujte, tvořte s klidně i s dětmi, skládejte písně, hledejte inspiraci v přírodě i ve shonu měst, na akcích jako třeba TEDx. Nebojte se poznat nové lidi a mějte oči otevřené. Nápady a inspirace se dostaví.

POHÁDKAŘENÍ

Umět dobře předat hlavní myšlenku a zabalit ji do poutavého příběhu je jedna část story tellingu. Podpořte ale svůj příběh také vizuálně, v tom ještě vidíme limity. Nebojte se šokovat, přijít s něčím novým, část slov nahradit obrázky… Neustále své publikum překvapujte a udržujte je napjaté.

Ať už se náš obor vyvíjí jakýmkoli směrem, není od věci přidržet se výše zmíněných 5 bodů. Uvidíte, že se vám ještě budou hodit.

PR Public relations Story telling

Předchozí článek

Zapojte do svých kampaní blogery

Následující článek

Čeští blogeři mají úspěch

admin

Sdílejte:

Proč značky prahnou po...

1.4.2016 0

Novináři nabídněte exkluzivitu

5.4.2016 0

Prosincové změny v českých...

16.1.2017 0

Mimo záznam aneb bez...

24.5.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us