• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Zapojte do svých kampaní blogery

Zapojte do svých kampaní blogery

14.6.2016 admin Media
Přečtete za 2 minuty

Není to tak dlouho, co se na české marketingové scéně objevil pojem „influencer“. Přesvědčte se, že tomuto pojmu rozumíte správně a inspirujte se, jakým způsobem je vhodně zapojit do svých marketingových kampaní.

Pojem influencer se do světového povědomí zařadil již v polovině minulého století. V té době se samozřejmě neprezentovali na sociálních sítích a svých blozích, ale v televizi a rádiu.

Velmi často to bývaly osoby, které dosahovaly ve svých zaměstnáních nějakého mimořádného úspěchu. Sportovci, politici, herci… Lidé je znali, obdivovali, a proto se velmi snadno nechávali ovlivnit jejich názory (někdy vědomě, jindy podvědomě).

Svět celebrit se rozšiřuje

V dnešní době ale počet celebrit a tím i influencerů rapidně vzrostl. Nejde už jen o líbivé tváře z komerčních televizí. V kurzu jsou internetoví machři slova i videa.

Mnohdy jsou to ti, co svou tvář příliš neukazují a nechodí s kůží na trh. To ale jejich followerům vůbec nevadí. Ať už jejich blogové stránky referují o zdravé výživě, dávají rady pro maminky, nebo se zabývají kosmetikou, své publikum mají.

Jednoduchá cesta ke koncovému zákazníkovi

Influenceři mají dokonalé spojení s koncovým zákazníkem a obsah jejich blogů či videí je často sledován specifickými skupinami, které mohou být perfektním cílem.

Jak uvádí časopis Forbes: „Pravá síla content marketingu spočívá v zaujetí a oslovení pravého publika.“ A právě s tím „pravým publikem“ může být potíž. V byznyse jde obvykle o čas. Výběr správné formy komunikace k oslovení úzké cílové skupiny bývá obtížný a zdlouhavý. Nabízí se lákavá zkratka – influenceři s již vybudovaným a aktivním publikem.

Spolupráce jeden na jednoho

Co tedy vlastně influencer marketing v praxi znamená? Je to, velmi zjednodušeně, vztah, který je utvářen mezi „markeťákem“ a influencerem. Tím může být blogger, youtuber nebo jiná známá osobnost.

Influencer, podle svého uvážení, užije produkt, napíše o něm na blogu, zmíní se v komentářích nebo ho zveřejní ve videu. Podle odhadů se produkt ve spolupráci s influencery dostane také do povědomí lidí, kteří by běžnými komunikačními kanály ovlivněni nebyli. Jinými slovy se tato reklama v dlouhodobém hledisku dostane dál.

Influencer_text

Nová země zaslíbená

Influencers marketing je považován za budoucnost marketingových kampaní. Je využíván stále větším množstvím marketingových specialistů a SEO světových firem. Tajemství tkví ve svobodě. Nikdo nemusí mít pocit, že je pod tlakem reklamy. Lidé přicházejí, konzumují obsah a stejně snadno mohou odejít.

Důvěra k influencerům patří

To nejcennější, co influenceři mají, je důvěra followerů. Pokud s někým z nich chcete navázat spolupráci, budete si také muset vzájemně začít věřit. Každý, kdo disponuje určitým množstvím sledujících, si totiž dává velký pozor na obsah, který publikuje.

Nepřistupujte tedy ke spolupráci jako k zajištění snadno podplatitelného promotéra. Oslovte je jako odborníky na získávání přízně vaší cílové skupiny.

Marketing prahne po novátorských přístupech. Publikum začíná být imunní k mnoha reklamním pokusům a tak nezbývá nic jiného, než hledat zajímavější cesty a zkoušet stále nové formy komunikace.

Bloger Influencer Marketing Media Vloger

Předchozí článek

Květnové změny v českých médiích

Následující článek

Píárista profesionál

admin

Sdílejte:

Červnové změny v českých...

13.7.2016 0

Prosincové změny v českých...

16.1.2017 0

Novináři nabídněte exkluzivitu

5.4.2016 0

Červnové změny v českých...

10.7.2017 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us