• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Cílová skupina

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 admin Media

Vydavatelství Burda pustila do světa první číslo nového magazínu Baví mě žít, které cílí na ženy starší padesáti let. Šéfredaktorkou je Jana D. Divišová, dlouholetá redaktorka Vlasty. Měsíčník vychází v tištěném nákladu 60 000 výtisků a v návaznosti na něj bude vycházet i měsíčník Baví mě žít Křížovky. Cross promotion obou titulů má za cíl…

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 admin Media

Český rozhlas spustil zpravodajský server iRozhlas.cz. Portál vede Radek Kedroň spolu s Jiřím Špačkem, kteří předtím zakládali web Lidových novin. Spolu s nimi přišli z Mafry taky Ondřej Grolis, Hana Mazancová, nebo Martin Samek. Stránky nenesou žádnou reklamu a obsah se na mobilech načítá postupně, aby byl co nejméně náročný pro data.

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 admin Media

Koncem února došlo k poměrně nečekané proměně vlastnické struktury v impériu Jaromíra Soukupa. Čínská firma CEFC, reprezentovaná ve správní radě vydavatelství Empresa Media a mediálce Médea Jaroslavem Tvrdíkem, se rozhodla odprodat svůj minoritní podíl zpátky Soukupovi. Důvody rozhodnutí obě strany tají, CEFC využila klauzule, podle které mohla zakoupené akcie vrátit do března 2017. Redakci Seznam Zpráv opustily…

Poznejte dobře svou cílovou skupinu

28.7.2016 admin Digital

Slovní spojení zmiňované velmi často – klienty, kolegy, nadřízenými. Máte ale opravdu jasno v tom, kdo je vaše cílová skupina a jak ji nejlépe oslovit? Váš vysněný zákazník Cílová skupina je podrobně specifikovaný okruh lidí, který chcete oslovit svou komunikační kampaní. Jsou to všichni, komu chcete prodávat produkty, ať už své nebo vašich klientů. Ten, koho…

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2025. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us