• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Focus » Tisková zpráva je mrtvá a několik dalších trendů v PR pro rok 2016

Tisková zpráva je mrtvá a několik dalších trendů v PR pro rok 2016

19.5.2016 admin Focus
Přečtete za 2 minuty

Změny a jejich směr v drtivé většině oborů určuje anglicky mluvící část světa a PR v tomto ohledu není výjimkou. Zde je několik silných trendů, které lze v public relations vypozorovat.

Právě sledování zahraničních novinek a sílících trendů může poskytnut řadě firem výhodu do budoucna. Můžeme totiž s téměř absolutní jistotou říci, že aktuální proudy například amerického PR se dříve nebo později promítnou i do české kotliny a ovlivní způsob práce v tomto oboru. A jaké proudy to jsou?

  1. Tisková zpráva je mrtvá

Alespoň ta klasická ano. Podle časopisu Forbes je práce na tradičních tiskových zprávách ve většině případů ztrátou času profesionálů, kteří by mohli svůj čas a úsilí věnovat na vytvoření kreativnějšího způsobu sdílení důležitých informací.

Sázkou do budoucna by se podle více zdrojů mohla stát snaha podpořit obyčejný text zajímavým vizuálním sdělením v mnoha podobách, aktivnější využití výhod sociálních sítí a budování nejrůznějších vztahů.

  1. Kolik lidí dokážeš ovlivnit?

Tak by ve zkratce mohla znít otázka, kterou řada PR profesionálů v duchu klade influencerům, tedy lidem, kteří mají vliv na jiné. V roce 2016 to už ale nejsou hlavně novináři, odborníci nebo silní hráči na trhu. Dnes patří mezi osoby s obrovským vlivem také blogeři, Youtubeři a lidé, kteří se denně pohybují na sociálních sítích.

Je však důležité nenechat se zaslepit kvantitou ale hledět spíše na kvalitu vlivu. Je vždy lepší budovat síť influencerů s menším množstvím skutečně zapálených fanoušků, než si „koupit“ desetitisíce následovníků s nulovým zapojením.

TrendyPR_text

  1. Sociální sítě a mobilita

Boom sociálních sítí umožnil extrémně přímý a aktuální kontakt firmy se zákazníkem již před několika lety. S nástupem platforem jako je Snapchat, Periscope, či Instagram se však víc projevil vliv mobilních zařízení na sledování sociálních sítí a obsahu. Je velmi pravděpodobné, že cílová skupina, kterou chcete svou zprávou zasáhnout, má přístup k internetu téměř kdekoliv a kdykoliv. A tomu lze přizpůsobit komunikační strategii.

  1. Nárůst placené inzerce

Čím dál častěji je třeba podpořit firemní sdělení také určitým finančním obnosem. Podle situace v zahraničí lze očekávat, že objem placené podpory v následujících letech poroste také u nás.

Podle průzkumu amerického Content Marketing Institute používá více než 50 % B2B marketingových profesionálů reklamu na sociálních sítích a placené příspěvky pro šíření svého sdělení. V rámci zachování efektivity placené inzerce je ale třeba také hledat cesty a způsoby, jak zasáhnout nové zákazníky a širší skupiny lidí.

Inzerce Media PR Public relations Sociální sítě Tisková zpráva Trendy

Předchozí článek

Trendy v oboru PR z pohledu Francie

Následující článek

Síla světových contentových kampaní

admin

Sdílejte:

Čím žije světový content...

14.6.2016 0

Síla světových contentových kampaní

7.6.2016 0

Trendy v oboru PR...

17.5.2016 0

Vliv osobnosti nejen v...

22.7.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us