• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Digital » Máte Snapchat?

Máte Snapchat?

30.3.2016 admin Digital
Přečtete za 2 minuty

Ještě před pěti lety sotva kdo věděl, co to je. Dnes je ale všechno jinak! Ten, kdo sociální síť s ikonkou ducha nepoužívá, pro stále více lidí může vypadat jako neandrtálec, případně stará škola. Jak jste na tom vy?

Ze sociální sítě určené pro zkrácení dlouhé chvíle a pobavení teenagerů se stal jedním z důležitých marketingových nástrojů, který využívá stále více firem. Aktuální počet všech jeho uživatelů se odhaduje asi na 200 milionů, z toho 100 milionů denně aktivních. Není příliš překvapující, že mezi uživateli stále převládají mladí lidé, ale proč právě toho faktu nevyužít? A kdo ví, během několika let se i věkový průměr „snapchatistů“ může výrazně změnit.

Čím je jiný?

Kouzlo Snapchatu tkví v mizení nahraných fotografií a videí během několika vteřin, maximálně hodin. I když to může znít jako hloupost a nevýhoda, tuto unikátní vlastnost lze využít. Komunikujete s lidmi totiž jako v reálu.

Pomocí funkce My Story lze nahrát obsah, který followeři uvidí pouhých 24 hodin. Za tu dobu se k němu ale mohou vrátit, kolikrát chtějí. Firma nebo značka tak ukazuje, že také prožívá každodenní příběhy a nestydí se o ně podělit s těmi, kteří o to stojí. Prostřednictvím My Story je tedy možné dostat se k cílové skupině blíž a vytvořit si s ní silnější vztah, než je tomu v případě jiných sociálních sítí.

Použití Snapchatu v praxi

Reálné prostředí Snapchatu aneb vyzkoušeli jsme za vás

A co dál?

Novinkou Snapchatu je funkce Discover. Slouží pro partnerská média Snapchatu jako prostor k uveřejňování toho nejlepšího z jejich obsahu. I tady veškeré příspěvky zůstanou pouhých 24 hodin.

Možností využití je ale daleko více. Některé značky na Snapchatu startují svoje kampaně, jiné živě vysílají, další firmy tímto způsobem dokonce zkoušejí hledat zaměstnance nebo spolupracovníky. Například v oblasti módy bývá tato platforma využívána k prezentaci kolekcí. Byli byste překvapení, že mezi „snapchatisty“ patří i tak renomované značky, jako například Burberry.

Sociální sítě v praxi reálně fungují jako sítě a různě se propojují. Pokud tedy se Snapchatem začínáte a chcete se o něm dozvědět co nejvíce, můžete se přidat do nejrůznějších Facebook skupin, kde se řeší hlavně praktické zkušenosti s touto platformou.

Snapchat rozhodně není nudná záležitost a zaslouží si vaši pozornost. Jeho možnosti ještě zdaleka nejsou vyčerpány.

Digital Snapchat Sociální sítě

Předchozí článek

Nekrmte Trolla!

Následující článek

Opojná moc sociálních médíi

admin

Sdílejte:

Seznamte se, jmenuje se...

4.11.2016 0

Social listening jako nezbytný...

16.8.2016 0

To se mi líbí...

18.4.2016 0

Dobrá image na Instagramu...

27.10.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us