• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Focus » Trendy v oboru PR z pohledu Francie

Trendy v oboru PR z pohledu Francie

17.5.2016 admin Focus
Přečtete za 1 minutu

S odlišnou mentalitou jednotlivých národů souvisí i různý přístup k oboru PR a ke komunikačním a marketingovým nástrojům. Díky nim je na daných trzích možné uspět. V rámci Evropy patří k oblastem se specifickým PR prostředím například Francie a další frankofonní státy.

Přestože například lidé v USA, a to i z oboru, považují tyto země jen za součást evropského regionu, po shrnutí nejvýraznějších odlišností vidíme, že tomu tak není.

Větší důraz na lokální trh

Firemní i soukromí klienti mají větší důvěru k francouzským firmám a jejich francouzským tiskovým mluvčím. Navíc odmítají typické mezinárodní marketingové fráze a klišé.

Komunikativní a přátelští Francouzi také stále místo videohovorů a videokonferencí, kterým dávají přednost například v USA nebo Velké Británii, preferují klasické akce, kde se lidé potkávají a diskutují tváří v tvář. Nedochvilnost a dostatek času na oběd i další pauzy bývají během těchto eventů samozřejmostí.

Základem úspěchu je mluvit a myslet francouzsky

S francouzskou národní hrdostí se nepojí jen nutnost domluvit se s klienty z této země jejich rodným jazykem. Velice se vám bude hodit i schopnost vcítit se do jejich povahy a celkově životního stylu.

Tradice a vliv blogerů

Dlouhou tradici a velký vliv tu mají blogy. Spolupráce s blogery, trendsettery a dalšími influencery se stala nutností, bez které se neobejde téměř žádná francouzská PR agentura. Důležité je ale také rozlišovat klasické media relations od kooperace se subjektivními a úžeji zaměřenými blogy, které kladou důraz na kult osobnosti a identifikaci s ní.

Podpora kampaní na sociálních sítích, vytváření facebookových fan stránek a natáčení videí mají na francouzské PR půdě mnohem větší důležitost a odezvu než na jiných evropských trzích.

Bloger Media PR Public relations Sociální sítě

Předchozí článek

Inovace ve světě Public Relations

Následující článek

Tisková zpráva je mrtvá a několik dalších trendů v PR pro rok 2016

admin

Sdílejte:

TOP čeští blogeři

8.7.2016 0

Proč je důležité mít...

18.8.2016 0

Jak si stojí PR...

17.5.2016 0

Inovace ve světě Public...

17.5.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us