• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Focus » Proč je důležité mít odpovědný management?

Proč je důležité mít odpovědný management?

18.8.2016 admin Focus
Přečtete za 2 minuty

„Nelze budovat reputaci na základě toho, co jednou hodláme dělat“ … Píše se první polovina 20. století a symbol automobilového průmyslu Henry Ford buduje společnost na neotřesitelných základech svého současného ideového a produktového portfolia. Odkaz světu je jasný – buďte věrohodní, spolehliví, důvěryhodní a mějte vědomí odpovědnosti.

Až dnes se Foglarovská hesla stávají minimálním standardem manažerského prostředí. Poslední roky totiž přinášejí vyšší požadavky na management a jeho počínání. Pro spotřebitele je to právě výkonné vedení, které zcela odpovídá za řízení zisku a určování firemní kultury.

Dělejte věci správně

Globální průzkum FleishmanHillard odhalil, že 27 % spotřebitelů vnímá image značky na základě chování vrcholného managementu firmy. V tomto směru se především neprůhledná, ututlaná rozhodnutí stávají zastaralým standardem. Moderní způsob se posouvá k větší transparentnosti a častějšímu zapojení všech členů organizace.

Pochopení smyslu věty „Dělat věci správně“ se liší minimálně podle jednotlivých zemí. Ve Velké Británii, Japonsku a Německu se synonymem stává transparentnost, v USA a Kanadě se jedná o podnikání v mezích etických bariér.

Očekávání zúčastněných na tom, aby společnosti „dělali věci správně“ je stále větší, ovšem skutečnost pokulhává. Pro společnosti je často velmi problematické nalézt tu správnou cestu, kde a jak se chtějí odlišit od průměru a přitom dostát očekávanému fair-play jednání.

Zákazníci rok od roku více očekávají, že se management firmy bude chovat odpovědně.

Zákazníci rok od roku více očekávají, že se management firmy bude chovat odpovědně.

Nejistota vytváří nedůvěru a kritiku

Rozevírající se nůžky mezi očekávanou výkonností firmy a reálnou situací jsou stále markantnější. Až 44 % společností je v USA hodnoceno jako zcela nedůvěryhodných. V Německu narážíme na číslo 36 %, ve Velké Británii dokonce na 24 %.

Kritika ale ještě nikoho nezabila a může se stát hnacím motorem prosperity. Je nezbytné, aby si manažeři uvědomili, že současná doba přeje vysokým očekáváním, obavám z potenciální krize a větší informovanosti všech stakeholderů. Sklízení ovoce dávných úspěchů nefunguje. Vše musí mít jasný plán, jak obstát ve stále se měnícím světě.

Hlad po informacích

Důvěryhodná a frekventovaná komunikace je celkově stále na nízké úrovni. Spotřebitelé mají většinou málo relevantních informací. Průzkumy však ukazují, že lidé touží po otevřené a sdílné komunikaci, kdy se společnosti dělí o své procesy a praktiky.

Cílem by mělo být citlivé nastavení toho, co sdělíte svým zákazníkům a tím, co reálně uskutečníte. V zápalu konkurenčního boje často společnosti podléhají přílišnému entuziasmu a svoje cíle přehnaně nastřelí tak, aby získaly všechny výhody. Neuvědomují si, že přitom zcela pravdivý příběh je to, co táhne, a který vytváří vítěze.

FleishmanHillard Love brand Management Průzkum

Předchozí článek

Přidaná hodnota pro zákazníky a reputace firmy

admin

Sdílejte:

Najdi rozdíl! Content marketing...

14.6.2016 0

Síla světových contentových kampaní

7.6.2016 0

Jak udržet funkční spolupráci...

13.7.2016 0

Jak si stojí PR...

17.5.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us