• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Focus » Co když vám zákazníci nevěří?

Co když vám zákazníci nevěří?

11.8.2016 admin Focus
Přečtete za 1 minutu

Máte špičkového člověka na pozici tiskového mluvčí. Váš CEO píše pravidelně blog. Vydáváte tiskové zprávy, pořádáte konference a novináře máte v malíčku. Facebook běží na plné obrátky a do zákazníků jste narvali tolik impresí, že už o vás ví i vaše babička. Ale pořád to nějak není ono.

Zákazníci si nemyslí, že zrovna váš produkt je lepší a neberou vás jako inovátora oboru. V čem je problém? Možná vám jednoduše nevěří. Jejich očekávání a zkušenosti se příliš liší od toho, co o sobě sami tvrdíte.

Z průzkumu, který provedla agentura FleishmanHillard napříč obory vyplývá, že v každém odvětví mají zákazníci jiná očekávání. Pokud se komunikovaný obraz firmy příliš vzdálí od její existující reputace, klesá razantně důvěryhodnost kampaní.

Průzkum identifikoval devět prvků autenticity, které jsou rozděleny do tří oblastí: Dopady na společnost, činnost managementu a přínos pro zákazníky. Je dobré vědět, jakou roli hrají tyto prvky právě ve vašem odvětví.

Z meziročního srovnání vyplývá, že význam oblasti přínosu pro zákazníky, ve které se skrývá například nabízený produkt a zákaznický zážitek, postupně klesá. V roce 2015 napříč obory tvořila již jen 55 % vlivu na reputaci společnosti. Z toho vyplývá, že téměř polovina vaší reputace se netýká vašeho produktu!

Jako základ pro budování důvěryhodnější komunikace můžete využít těchto šest obecných doporučení:

  1. V komunikaci se zaměřte nejen na to, co děláte, ale i jak a proč.
  2. Veškerá vaše komunikace by měla vycházet z toho, že rozumíte nejen své společnosti, ale i celému odvětví a vašim zákazníkům.
  3. Nesnažte se uhádnout, co vaši zákazníci chtějí a očekávají. Zjistěte to. Je možné, že se situace změnila od doby, kdy jste se jich ptali naposledy.
  4. Snažte se najít podporu třetích stran, i mimo svůj seznam obvyklých podezřelých.
  5. Nezapomínejte na své zaměstnance.
  6. Pokud je vaše komunikace řízena ze zahraničí, snažte se co nejvíce prosadit lokální přístup.

Více informací o důvěryhodné komunikaci najdete v angličtině na stránkách Centeronreputation.com.

FleishmanHillard Love brand Průzkum

Předchozí článek

Vliv osobnosti nejen v médiích

Následující článek

Vliv CSR na reputaci firem

admin

Sdílejte:

Proč je důležité mít...

18.8.2016 0

Inovace ve světě Public...

17.5.2016 0

Najdi rozdíl! Content marketing...

14.6.2016 0

Tisková zpráva je mrtvá...

19.5.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us