• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Prosincové změny v českých médiích

Prosincové změny v českých médiích

16.1.2017 admin Media
Přečtete za 1 minutu

Portfolio televize Nova prošlo významným rebrandingem – sjednotilo názvy svých stanic pod hlavičkou Nova a změnilo loga.

Diváci televize Smíchov se tak budou od ledna dívat na Novu 2, fanoušci Fandy na Novu Action. Stanice Telka, vysílající často až bizarní reprízy pořadů z dob začátků vysílání naší nejúspěšnější komerční televize, se z pohledu na Do-Re-Mi budou moci nadále těšit na Nova Gold.

Mediální vydavatelství Economia se rozšířilo o další tváře. Do svých řad totiž zařadilo prakticky celou redakci online týdeníku Dotyk, který se vydavatelství Vltava Labe Media rozhodlo zrušit. V ekonomické redakci Economie tak budou především pro Hospodářské noviny a týdeník Ekonom nově psát Táňa Králová, Jiří Pšenička, Naďa Kubalíková a Jan Štětka. Jejich tým vede od 1. ledna Tomáš Pergler.

Byznysově orientovaný měsíčník MontyRich změnil svou tištěnou i online podobu. Chce tak oslovit mladší klientelu a do svého obsahu zařadí i nové rubriky – včetně praktických tipů a rad pro podnikání.

Škatulata v pohybu

Ředitel obchodního oddělení vydavatelství Burda Karel Polcar odchází, na jeho místo nastoupí Anamy Pónya (původně ředitelka oddělení Burda Creative).

Do Českého rozhlasu nastoupila na post vedoucí oddělení komunikace Eva Sroka (původně AMI Communications).

Vedení TV Barrandov opustil František Borovský, televize je tak přímo řízena Jaromírem Soukupem.

Michal Kašpárek se stal šéfredaktorem časopisu Finmag.

Překvápko měsíce

Po roce a jednom měsíci opustil český mediální trh tištěný dvoutýdenník Newsweek. Rozhodlo tak jeho vydavatelství Media Ray Publishing. K větší čtenosti titulu totiž nepomohla nedávná obměna šéfredaktora ani osobní dohled Petra Šímůnka na tvorbu obsahu.

I přes náklad 40 000 výtisků se Newsweeku podle Šimůnka průměrně prodávalo jen kolem 13 500. Česká podoba amerického magazínu, oceněná letos titulem Objev roku v anketě Časopis roku, tak opouští místní vody již podruhé. Poprvé tomu bylo již v roce 2012.

Media Novináři

Předchozí článek

Zachyťte tiskovku v dobrém světle

Následující článek

Únorové změny v českých médiích

admin

Sdílejte:

Listopadové změny v českých...

9.12.2016 0

Píárista profesionál

22.6.2016 0

Víme, jak na tradiční...

30.3.2016 0

Live stream – dobrý...

9.9.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us