• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Proč značky prahnou po lásce zákazníků?

Proč značky prahnou po lásce zákazníků?

1.4.2016 admin Media
Přečtete za 1 minutu

Milovat, na každý pád magické slovo. Lze ho ale vztáhnout na svazek zákazník – značka? Liší se nějak od „obyčejného“ mít rád? Průzkum potvrzuje, že láska spotřebitelů může brandu přinést spoustu benefitů, včetně těch finančních.

Lidé se mohou do značky zamilovat z nespočtu důvodů. Například:

  • Pro to, co značka představuje, za čím si stojí.
  • Protože poskytuje spotřebiteli zážitky a krásné vzpomínky.
  • Naplňuje potřeby, odráží styl a preference zákazníka.
  • Stala se součástí života, který chce spotřebitel žít.
  • Nemusí se přehnaně snažit (vnucovat), aby ji měl někdo rád.

Společnost FleishmanHillard připravila průzkum, do kterého se zapojilo více než 200 respondentů s cílem lépe pochopit „milované“ firmy a využít výhody této prazvláštní lásky.

  1. Jakou roli hrají níže zmíněné faktory?

Spotřebitelé si velmi váží značek, které jim rozumí a také těch, jejichž hodnoty se shodují s jejich vlastními. To jsou hlavní znaky značky, která posunuje vztah z mít rád k milovat. Pozoruhodné je, že spolupráci s celebritami oceňuje a zajímá z tohoto hlediska pouze 25 % z dotázaných.

Jakou roli hrají následující faktory v posunu vnímání od "mít rád" k "milovat"?

Jakou roli hrají následující faktory v posunu vnímání od „mít rád“ k „milovat“?

  1. Co jste schopní obětovat?

Více než polovina respondentů, je ochotná za svou milou značku zaplatit více. A stejně tak jsou ochotní svůj nákup odložit do doby, než bude výrobek od jejich milované značky k dispozici. Což je relevantní poznatek například pro výrobce mobilů, jejichž konkurenční výrobky jsou k dispozici prakticky v průběhu celého roku.

Která z následujících tvrzení vystihují to, co jste pro značku nebo produkt, který milujete, ochotní vykonat?

Které z následujících tvrzení vystihuje to, co jste pro značku nebo produkt, který milujete, ochotní vykonat?

  1. Souhlasíte s následujícím tvrzením?

Téměř 9 z 10 dotázaných spotřebitelů by doporučilo nejlepšímu kamarádovi spíše značku, kterou milují, než jen oblíbenou značku, kterou mají pouze rádi.  A není lepší kamarád do deště než 77 % věrných spotřebitelů, kteří budou svou značku bránit i v době krize, že?

Ztotožníte se s některým z následujících tvrzení?

Ztotožníte se s některým z následujících tvrzení?

  1. Jste ochotní si připlatit?

Více než polovina dotázaných, přesně 56 %, by zaplatilo MINIMÁLNĚ o 25 % více za značku, kterou milují.

O kolik více jste ochotní si připlatit, když jde o něco, co skutečně milujete?

Kolik jste ochotní si připlatit, když jde o vaši milovanou značku?

 

Love brand Průzkum

Předchozí článek

Víme, jak na tradiční média

Následující článek

Novináři nabídněte exkluzivitu

admin

Sdílejte:

Píárista pohádkář

20.5.2016 0

Pravdivý svět médií; tvoří...

17.5.2016 0

Zachyťte tiskovku v dobrém...

13.12.2016 0

Prosincové změny v českých...

16.1.2017 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2025. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us