• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Digital » Geofiltry na Snapchatu, kdy dorazí do Česka?

Geofiltry na Snapchatu, kdy dorazí do Česka?

20.5.2016 admin Digital
Přečtete za 1 minutu

Už jste se s ikonkou ducha celkem sžili a sdílíte se známými zážitky a nejrůznější životní momenty? Možná vás zaujme funkce GeoSnap.

Tato funkce je dostupná zatím výhradně v Americe pro komunitu umělců, pro fyzické osoby i firmy. To ale neznamená, že o ni brzy neuslyšíme i u nás. Seznamte se už dnes!

O co tady jde?

Měli by lidé vědět o chystané akci nebo o zajímavém místě, které mohou navštívit? Měli by se dozvědět o volných pracovních místech ve vaší firmě? S tím vším mohou hravou formou pomoct Geofiltry.

Koho se to týká?

Funkce je zdarma dostupná pro všechny umělce, designéry nebo třeba školy a další komunity. Snapchat je přímo vyzývá, aby speciální filtry využili a rozšířili povědomí o městu, univerzitě nebo jiném veřejném místu. Filtr však nesmí obsahovat žádnou značku nebo logo!

Na požádání a za poplatek jsou pak Geofiltry dostupné také jednotlivcům nebo firmám tak, aby mohli dát vědět o chystané akci, obchodu, službě nebo třeba volném pracovním místu. V tomto případě už se značky i loga používat mohou.

Jak to funguje v praxi?

Jako obvykle spustíte Snapchat. Jakmile pořídíte fotku nebo video, překryje vám ji částečně Geofiltr, na kterém se zobrazí například ilustrace nějaké firmy a krátká výzva k akci nebo připomínka nějaké události.

Stane se tak ale jen v místě, kde si filtr daná firma zaplatila. Nejčastěji v tam, kde se chystaná akce bude konat nebo kde firma sídlí. Velmi snadno se tedy informace dostanou k lidem v okolí. Stačí správně nastavit cílení.

Jako jednotlivec tímto způsobem můžete třeba pozvat kamarády na svou narozeninovou oslavu nebo na blížící se svatbu… Záleží na tom, co chcete s ostatními sdílet.

GeoSnap_text

Pro představu

Sdělení není nijak omezené, můžete informovat, o čem chcete. Ceny jsou pohyblivé v závislosti na tom, jak velké si zvolíte území pro zobrazení Geofiltru, jak frekventovaná a oblíbená daná oblast je a kolik dní se vaše informace bude zobrazovat.

Vámi rezervovaný prostor se může pohybovat cca od 1857 m2 do 464 515 m2. A doba rezervace od 1 h do 30 dnů. Ceny se pak pohybují od $ 5 po více než $ 100,000. Využívat GeoSnap momentálně můžete v Los Angeles (kde je i sídlo Snapchatu) a také v New Yorku, ale již brzy se očekává rozšíření i do ostatních koutů světa.

Digital Geofilters Snapchat Sociální sítě

Předchozí článek

Zachrání vám reputaci placení diskutéři?

Následující článek

Škola krizové komunikace

admin

Sdílejte:

Opojná moc sociálních médíi

30.3.2016 0

Online návod na Twitter...

20.4.2016 0

Zachrání vám reputaci placení...

17.5.2016 0

Social listening jako nezbytný...

16.8.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us