• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Digital » Atlas českých trollů, díl druhý

Atlas českých trollů, díl druhý

20.9.2016 admin Digital
Přečtete za 2 minuty

Volné pokračování příručky českým internetovým podzemím! Někdy jsou zlí, jindy hledají jen zábavu. Jedni překvapí vychytralostí a propracovaným plánem, ti další natvrdlostí a urputností. V případě, že na kterýkoli druh narazíte, zjistěte silné i slabé stránky a za žádnou cenu je nekrmte.

Zákaznický servis (Troll měňavkovitý)

troll_kun

Povaha: Vychytralá

Místa výskytu: Facebookové profily známých značek

Lákadla: Stížnosti a dotazy zákazníků

Tento maskovaný troll je pěkný šibal! Tváří se jako zákaznický servis a útočí na nic netušící zákazníky známých a oblíbených značek. Vystupuje přímo jménem zákaznického servisu, nebere si servítky a nejednoho chudáka tak dokázal vytočit doběla.

Pokud tento uličník začne řádit i ve vašem revíru, neváhejte a zablokujte jej na své stránce dříve, než se pustí do diskuze s vašimi nic netušícími zákazníky. A pozor, ani přísná pravidla Facebooku na něj kolikrát nestačí. Nevydává se totiž za žádnou konkrétní značku a jeho komentáře a poznámky jsou sice urážlivé a nemístné, ale nepoužívá vulgarity. Nekrmit, neignorovat, ale co nejdříve vyhnat!

AZ247 (Zpravodajští trollové)

troll_group

Povaha: Sarkastická

Místa výskytu: Vlastní stránky

Lákadla: Kauzy kolem migrace a xenofobie, politika obecně

Uskupení trolů AZ247 zdánlivě vypadá jako neškodná parta, která se jen tak poflakuje na internetu. Nikoho nenapadá, nikam se nevydává. Tropí ale taškařice na vlastním webu i Facebook stránce. Jejich články a facebookové posty mnohdy připomínají dikci „vlasteneckých“ webů natolik, že je jejich sympatizanti ve vší vážnosti sdílejí.  Najdete zde informace o plánovaných evropských dotacích na sběr víček i o Jiřím Ovčáčkovi v angažmá Divadla Járy Cimrmana.

Pokud tedy nepatříte k veřejně známým osobnostem, nemáte se čeho bát. V opačném případě doporučujeme promýšlet své výroky směrem k médiím, a když už si vás vezmou na paškál, brát jejich vtípek s humorem.

Hnutí Nevím (Troll politický)

troll_ods

Povaha: Nerozhodná

Místa výskytu: Předvolební průzkumy

Lákadla: Politika, zvířátka

Politikou se krmí také náš další troll, Hnutí Nevím. Stojí za ním Jakub Horák, který prostřednictvím této iniciativy vlastně vůbec nic neslibuje. Hnutí neví, jak směřovat svůj program, ani zda se přiklánět k levici či pravici.

Opírá se však o širokou základnu voličů, kteří v předvolebních průzkumech odpovídají „nevím“. Potenciální další voliče láká hesly jako „Společně nevíme“ nebo „Řekni konečně své rozhodné nevím“. Hnutí Nevím patří mezi relativně neškodné trolly, i když vlastně nevíme, s čím do budoucna přijdou.

Digital Krizová komunikace Sociální sítě Troll

Předchozí článek

AMP: Když na rychlosti záleží

Následující článek

Dobrá image na Instagramu = lepší kariéra

admin

Sdílejte:

5 důvodů, proč je...

4.4.2016 0

Co aktuálně baví celý...

9.8.2016 0

Škola krizové komunikace

26.5.2016 0

Geofiltry na Snapchatu, kdy...

20.5.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us