• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Zářijové změny v českých médiích

Zářijové změny v českých médiích

7.10.2016 admin Media
Přečtete za 2 minuty

Začátkem října skončilo několikaměsíční očekávání, jak Seznam.cz naloží se svým nově vybudovaným star-teamem. Seznam Zprávy se totiž netají ambicí stát se jedním z předních internetových médií.

Denně publikují kolem dvacítky videií, vztahujících se k aktuálním kauzám i zahraničněpolitické situaci. Již delší dobu se vědělo o tom, že mezi klíčovými členy redakce budou například Jakub Unger, Jindřich Šídlo, Radek Nohl a Václav Dolejší.

Kompletní hvězdná sestava však byla oznámena teprve 4. října 2016 a obsahuje i taková jména jako Jan Cizner, Zdeněk John, Roman Pistorius, Martin Jonáš, Adam Junek či Karel Hrubeš. Budoucnost Seznamu jakožto média tak není ve hvězdách, ale je doslova v rukou hvězd.

Tištená podoba deníku Blesk prošla proměnou. Blesk letos v rámci své strategie klade důraz na regiony a od 2. září začal být publikován v celkem čtrnácti krajských mutacích.

RF Hobby vyhodnotilo segment časopisů pro ženy, kombinujících bulvár s křížovkami a PR, jakožto skvělou příležitost pro své investice a spustilo týdeník s neotřelým názvem Moje chvilka pohody. Náklad 200 000 kusů. Dokonalý opak tohoto časopisu představuje dvouměsíčník Muži v Česku, zaměřující se na pánskou módu a životní styl. Náklad 25 000 kusů.

Mezi dalšími v září nově oznámenými médii nalezneme také regionální televizi Jéčko, tištěné Hudební noviny a čtvrtletník Mladé fronty Esence, určený pro čínské investory.

Titulka časopisu bla a Muži v česku

Titulka časopisu Moje chvilka pohody a Muži v Česku

Škatulata v pohybu

Bývalý vedoucí webu Lidovky.cz Radek Kedroň vede stránky Rozhlasu již od června, během září ale do jeho týmu přešla velká část jeho bývalých kolegů z „lidovek“ – Martin Samek, Pavel Němec, Michal Žák, Ondřej Golis a Magdalena Slezáková. Nově příchozí doplňuje také Eva Mošpanová (původně M&M) a socmediální guru Michal Zlatkovský (Respekt).

Zemětřesení tak logicky nastalo i v LN. Editorem Lidovky.cz se stal Petr Vnouček a web posílili Jakub Fajnor a Robert Sattler. Produktovým manažerem projektu Lidové noviny se stal Marcel Šulek, dorazivší z Rozhlasu.

Michaela Půra na pozici šéfredaktora Eura nahradil Vadim Fojtík.

Jindřicha Šídla nahradí na jeho pozici v Economii Luboš Kreč.

Šéfredaktorem ČRo Vltava se od 1. prosince stane Jan Fischer.

Aleš Vojíř povede oddělení datové žurnalistiky a vizualizace v Deníku. Vydavatelství Vltava Labe Media naopak opouští jeho výkonný ředitel Milan Mokráň, odcházející působit na Slovensko.

Vedení české pobočky HBO opustil country manager Daniel Klička a jeho post bude nově řízen z Polska.

Šéfredaktorem časopisu Enigma se stal Lukáš Vojáček.

Do televize Nova přišel jakožto ředitel sekce nových médií Piotr Kocel.

Překvápko měsíce

Kvapný úprk Michala Půra z postu šéfredaktora divize Euro v Mladé frontě nezůstal dlouho bez vysvětlení. Koncem září totiž oznámilo vydavatelství Czech News Center, že Půra jmenovalo šéfem projektu zcela nového zpravodajského webu. Budoucí vlajková loď CNC dle informací hodlá v prvé řadě klást důraz na kvalitu a netají se skromným cílem – zařadit se co nejdříve mezi klíčová zpravodajská média v českých kotlinách.

Media Novináři

Předchozí článek

Srpnové změny v českých médiích

Následující článek

Říjnové změny v českých médiích

admin

Sdílejte:

Píárista pohádkář

20.5.2016 0

Čeští blogeři mají úspěch

4.7.2016 0

Víme, jak na tradiční...

30.3.2016 0

Píárista profesionál

22.6.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us