• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media » Srpnové změny v českých médiích

Srpnové změny v českých médiích

12.9.2016 admin Media
Přečtete za 2 minuty

Srpen skutečně, alespoň na mediálním trhu, dostál svému označení „okurková sezóna.“ Asi nejzajímavějším počinem je zaměření Bauer Media na segment ženských lifestylových titulů v podobě nového časopisu Můj svět.

Pod nevinně generickým názvem se skrývá stostránkový časopis na křídovém papíře. Ženám poskytne „rady a inspiraci“ pro život. Již z vizuální stránky je jasné, že se má stát konkurencí klasik typu Žena a život či Marianne. Jednou podstatnou věcí se ale (prozatím) liší – mimořádně nízkou cenou, což je už celkem rozdíl od titulů pohybujících se běžně mezi padesáti až sto korunami.

Již bez překvapení je pro nás sedmdesátitisícový náklad časopisu pro mladé JJ, vedeného Jakubem Srnou. Nevinný název má být pravděpodobně vzpomínkou na zažité spojení Já, Jůtuber a o obsah titulu se postarají známí čeští a slovenští influenceři – Martinem Rotou počínaje, Get The Louk konče. Každý měsíc nás vybraní blogeři seznámí se svými radami do každodenního života, příběhy ze světa provinčních celebrit a bravíčkovským poradenstvím pro náctileté.

Vydavatelství Mladá fronta opět pozměnilo během srpna své portfolio. Web Euro.cz se rozrostl o pražskou regionální rubriku, v níž se bude věnovat dění v české metropoli na poli financí a byznysu. Mediální dům Františka Savova navíc odkoupil stránky Cnews.cz, věnující se zprávám ze světa IT.

Během srpna došlo také k elegantní výměně šéfredaktora Newsweeku. Jiří Nádoba, jenž u projektu stál od jeho zrodu, byl vystřídán Ondřejem Formánkem. Nádoba však ve vydavatelství MediaRay, které Newsweek vydává, zůstane a zaměří se na digitální projekty.

Titulní strana nového lifestyle časopisu Můj svět

Titulní strana nového lifestyle časopisu Můj svět

Škatulata v pohybu

Bývalá výkonná ředitelka Mediaforce Lenka Maureryová byla jmenována ředitelkou rádia Evropa 2 poté, co odtud po pětiletém působení odešla dosavadní šéfka Jitka Fürst.

Legendární zpravodaj ČT Josef Pazderka se nově stane zástupcem šéfredaktora webu Aktuálně.cz.

V Mladé frontě byla sloučena obchodní oddělení pro print a online. Novou sekci bude vést Lenka Benetková a jejím zástupcem se stane Josef Čapek.

Do čela marketingu vydavatelství RF Hobby se po roce vrátila Alexandra Krausová.

Lukáš Vojáček se stal novým šéfredaktorem časopisu Epocha. Nora Grundová povede čtvrtletník Umění darovat.

Český rozhlas opustil zpravodaj Petr Vavrouška, z HBO odešel český country manager Daniel Klička. Ani jeden doposud neoznámil, kudy se bude nadále ubírat.

Překvápko měsíce

Zajímavou cílovou skupinu má nový web Vedrana Kovačeviče (Revue Idnes.cz, FTV Prima) Pejskování.cz. Milovníci zástupců čeledi psovitých zde naleznou články v odlehčené formě, v nichž se seznámí se zajímavostmi, novinkami či rozhovory ze světa psů (a jejich majitelů). Mimojiné se zde dozví (opravdu) nejnovější trendy v pohřbívání čtyřnohých mazlíčků, přečtou si rozhovory se slavnými pejskaři a ve psím horoskopu se dozví, kdy jejich pejsky čeká nadváha a kdy hárání. Web byl stylově odstartován 26. srpna na Mezinárodní den psů. Kromě Kovačeviče za vznikem stojí například bývalá členka skupiny Holki či hudební ředitel Rádia City Lukáš Barczay.

Media Novináři

Předchozí článek

Live stream – dobrý nápad, nebo cesta do pekel?

Následující článek

Zářijové změny v českých médiích

admin

Sdílejte:

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

Prosincové změny v českých...

16.1.2017 0

Zapojte do svých kampaní...

14.6.2016 0

Píárista profesionál

22.6.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us