• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Media

Mimo záznam aneb bez peněz za novinářem nelez

24.5.2016 Radek Maršík Media

„Virální videa neexistují a firmy, které nepromují svůj obsah, vyhazují peníze za jeho tvorbu z okna,“ prohlásil v půlce května na konferenci Engage 2016 Jan Řežáb, zakladatel Socialbakers. Dále pokračoval: „Sociální sítě jsou už běžným médiem a za komunikaci na nich je potřeba platit.“ Pro odborníky na sociální média asi nic nového. Když se ale podívám na…

Píárista pohádkář

20.5.2016 admin Media

Jak využít story telling při tvorbě obsahu a dennodenní práci v PR agentuře? Ztotožníte se s následujícími 10 radami? Dobrý příběh vás chytí za srdce. Máte husí kůži, mrazí vás, nebo naopak neudržíte koutky a smějete se. Vtáhne vás do jiného světa a nechá prožít neopakovatelný zážitek. A samozřejmě, dobrý příběh prodává. Toho se v PR oboru často využívá….

Tisková zpráva je mrtvá a několik dalších trendů v PR pro rok 2016

19.5.2016 admin Focus

Změny a jejich směr v drtivé většině oborů určuje anglicky mluvící část světa a PR v tomto ohledu není výjimkou. Zde je několik silných trendů, které lze v public relations vypozorovat. Právě sledování zahraničních novinek a sílících trendů může poskytnut řadě firem výhodu do budoucna. Můžeme totiž s téměř absolutní jistotou říci, že aktuální proudy například amerického PR se…

Trendy v oboru PR z pohledu Francie

17.5.2016 admin Focus

S odlišnou mentalitou jednotlivých národů souvisí i různý přístup k oboru PR a ke komunikačním a marketingovým nástrojům. Díky nim je na daných trzích možné uspět. V rámci Evropy patří k oblastem se specifickým PR prostředím například Francie a další frankofonní státy. Přestože například lidé v USA, a to i z oboru, považují tyto země jen za součást evropského regionu,…

Inovace ve světě Public Relations

17.5.2016 admin Focus

S trendem šíření informací 365/7/24 a s rozmanitostí mediálních platforem, které jsou dostupné i široké veřejnosti, nestačí novinářům a PR specialistům už jen ostražitost. Musí být při své práci především aktivní a progresivní. Inovace se rozmáhají v každém odvětví. Progresivní PR agentury se modernizují. Osvojují si nové dovednosti v datech, výzkumu, placených médiích a současně investují do vytváření kreativních…

Jak si stojí PR agentury u nás a ve světě? Připravili jsme žebříček!

17.5.2016 admin Focus

Protože nás zajímalo, jak si na českém PR trhu stojí komunikační agentury, vytvořili jsme si vlastní žebříček. První tři místa si rozdělili AMI Communications, Bison & Rose a Ogilvy. Ve světě je tomu ale trochu jinak. Přinášíme vám úplně čerstvá mezinárodní data! Žebříček vychází z účetních závěrek, které jednotlivé firmy vkládají do obchodního rejstříku a jsou…

Pravdivý svět médií; tvoří názory, postoje i prezidenty

17.5.2016 admin Media

Píše se rok 1936 a říšský kancléř Adolf Hitler zahajuje olympijské hry skrze svůj propagandistický projev, jehož radiové vlny nesou do všech koutů světa. O několik let později podceňovaná televizní debata zcela mění výsledky prezidentských voleb v USA, kdy se hlasy překlápějí ve prospěch Johna F. Kennedyho. Rok 1994 přináší do ještě neznámého internetového světa první…

Novináři nabídněte exkluzivitu

5.4.2016 admin Media

Novináři často upozorňují, že mají zájem především o unikátní a jedinečná sdělení. Je však dobré vědět, že není exkluzivita jako exkluzivita. Pro definování tohoto slova je důležité se s novinářem sejít, probrat možnosti spolupráce a ujistit se, že si obě strany rozumí. Exkluzivní nemusí znamenat jen to, že informaci poskytnete pouze jednomu novináři. Vybraný novinář může…

Opojná moc sociálních médíi

30.3.2016 admin Digital

Twitter, Facebook, Linkedln, Instagram nebo Snapchat… Staly se významnou součástí našich každodenních životů. Uvědomujeme si jejich sílu? Průzkumy, které pokládají otázku: „Co se vám vybaví, když se řekne sociální síť?“, často uvádějí odpovědi jako: nástroj komunikace, zdroj informací nebo prostředek k marketingové propagaci. Často si neuvědomíte, že na nás všechny sociální sítě mají daleko hlubší vliv….

Víme, jak na tradiční média

30.3.2016 admin Media

Obvyklá strategie, (nejen) nováčků v komunikaci směrem k médiím, zahrnuje pravidelné posílání tiskových zpráv širokému portfoliu novinářů. Efektivní komunikace ale vyžaduje jiný přístup! Nezahazujte svůj čas a energii Jsou oblasti a témata, u kterých tato strategie možná částečně zafunguje. Je však lepší počítat s tím, že vysoké procento vašich tiskových zpráv, a tím pádem i práce, času…

2. stránka z celkem 2«12
  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us