• Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us
Offrecord
Domů » Digital » Atlas českých trollů

Atlas českých trollů

9.8.2016 admin Digital
Přečtete za 1 minutu

Představujeme vám prvního průvodce českým internetovým podzemím! Hemží se tu velké množství nejrůznějších trollů a my jsme se rozhodli vám některé z nich postupně představit.

V případě, že byste na některý z již objevených druhů narazili, hodí se znát jeho povahu a silné i slabé stránky. Připravte se na prohlídku, ale nekrmit, prosím!

Václav Antihad Švihlík (Troll vlastimilovný)

TrollOld

Povaha: Výbušná

Místa výskytu: Facebook, diskuze pod online články

Oblíbená lákadla: Pivo, zbraně, vlastenectví

 

Na tohoto trolla můžete narazit v mnoha diskuzích. Někde Antihad vystupuje jako přítel Palestiny, jinde jako nácek – takže jde vlastně o takového trolla chameleoního.

Spolehlivě jej však nalákají dvě věci – pivo a uprchlíci. V takových diskuzích rád poučí i samotného mistra sládka. Nebojí se vulgarismů a své území brání také fotkami svých zbraní. Nesnáší, když se demonstrace za vlast konají ve stejný den, jako oslavy na jeho chalupě. Důrazně doporučujeme nekrmit, nelákat!

 

Trollí skřítci (Olgy Lounové)

TrollLounPovaha: Veselá, ale zákeřná

Místa výskytu: Události na Facebooku

Oblíbená lákadla: Vzdělávací akce českých celebrit

 

Tito malí skřítci obvykle žijí poklidným životem a jen občas projeví svou aktivitu. Pokud ale celebrity (formátu Olgy Lounové) přijdou například s velkou vzdělávací akcí pro mladé umělce, nemohou si pomoci.

V takových případech vynikají systematičností, setrvačností a spoluprací. Dohromady dokáží natropit víc neplechy, než velký troll. Tak dlouho se ptali, zda na semináři „Jak uspět v umění“ mohou platit stravenkami a prodávat trdelníky, až byla akce zrušena. Jako prevenci před těmito drobnými škůdci doporučujeme plánovat akce a texty k nim s rozmyslem.

 

Jaroslav Cerman (Troll vychytralý)

TrollYoung

Povaha: Důvtipná

Místa výskytu: Události na Fracebooku

Lákadla: Vlastenecké demonstrace

 

Jaroslav zatím mezi trolly udeřil jen jednou, zato vší silou. Jeho rafinovanost pocítil na vlastní kůži Jiří Vyvadil, když plánoval bojkot amerického konvoje.

Průhledně přátelskými komentáři dokázal přimět Vyvadila, aby jej a několik dalších trollů jmenoval správcem skupiny určené k organizaci blokády konvoje. Tím se mu povedlo trolla nejen nakrmit, ale přímo „přežrat“. A výsledek? Naprosté rozložení koordinace celé akce. Přitom by stačilo zadat jméno trolla do libovolného vyhledávače a pár minut pročítat. Tyto typy trollů vyhledávají zapálené důvěřivce, řádí však jen tam, kde pro ně je dostatek prostoru.

Digital Krizová komunikace Sociální sítě Troll

Předchozí článek

Starší sociální síť, která láká a baví teenagery. Uhodnete která?

Následující článek

Co aktuálně baví celý svět? Měnit fotky z mobilu v umění

admin

Sdílejte:

AMP: Když na rychlosti...

19.9.2016 0

Nekrmte Trolla!

30.3.2016 0

Online návod na Twitter...

20.4.2016 0

Social listening jako nezbytný...

16.8.2016 0

Vložte komentář Zrušit odpověď

  • Aktuální
  • Populární
  • Komentáře

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Květnové změny v českých médiích

21.6.2017 0

Dubnové pohyby českých médií

18.5.2017 0

Březnové pohyby českých médií

19.4.2017 0

Únorové změny v českých médiích

11.4.2017 0

Červnové změny v českých médiích

10.7.2017 0

Jak se měří kreativita?

29.8.2016 0

I špatné zprávy je potřeba umět komunikovat

26.8.2016 0

Mileniálové míří na pracovní trh a mění tradiční zvyklosti na technologické inovace

24.8.2016 0

Internet slyší i jednotlivce

22.8.2016 0

Nechcete přijít o žádný nový příspěvek? Nechte si zasílat informace o novinkách přímo na váš e-mail.

Advocacy Ambasador Aplikace Bloger Content Cílová skupina Digital Facebook FleishmanHillard Influencer Inovace Instagram Inzerce Komunikace Kreativita Krizová komunikace Lobbing Love brand Mafra Management Marketing Media MF Dnes Mimo záznam Monitoring Novináři Obsah PR Průzkum Public relations SEO Seznam Zprávy Snapchat Social listening Sociální sítě Story telling Tisková konference Tisková zpráva Trendy Troll Twitter Vloger Časopis Česká Televize Český Rozhlas

RSS Novinky na Fleishman.cz

O webu

Offrecord je odborný web pro profesionály z oblasti komerční komunikace, který přináší analytický pohled na svět médií, digitální komunikace a advocacy.
Copyright (c) 2023. Všechna práva vyhrazena.
WordPress | ThemeWarrior
  • Media
  • Digital
  • Advocacy
  • Focus
  • About us